Klacht: Bon niet meer geldig

op 19 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Heb een cadeaubon van 100 euro gekregen van de Telegraafshop met een geldigheidsduur tot 09-07-2020
Nu zijn ze vorig jaar overgegaan op een andere webshop en is mijn bon niet meer geldig zonder dat ik daar iets van kon weten.
Heb er over gemaild met BCO waar ik de bon van gekregen heb, zij zeggen dat ik contact op moet nemen met de Telegraaf, en van hen krijg ik geen reactie op mijn mailtjes.

Ik zou graag die 100 euro cadeaubon alsnog willen besteden en niet voor een Telegraaf abonnement of een ander abonnement maar gewoon in de Telegraafshop.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 mei 2016 om 12:57 geantwoord

Geachte mevrouw Kooijman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij snappen dat het erg vervelend is dat u de bon niet meer kunt inwisselen ondanks de geldigheidsduur.

Wij hebben getracht telefonisch contact met u op te nemen, helaas belden wij niet gelegen.

Om dit zo secuur mogelijk af te handelen, verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via 088-8248242. Een van onze medewerkers zal u dan te woord staan.

ER- De Telegraaf

Heeft op 10 juli 2016 om 20:50 geantwoord

Ik wil geen Telegraaf abonnement of een ander abonnement maar mijn bon gewoon kunnen besteden in de Telegraafshop.

Alle klachten die gemeld zijn door Hinkel