Klacht: Zeer slechte service BOL.com

ilse076 op 07 januari 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben via BOL.com een Tefal Actifry Family gekocht welke na 2 weken gebruik kapot ging wat altijd kan gebeuren.

Per email, het enige middel om bij BOL.com antwoorden te krijgen, het defect gemeld en daar wij deze bij BOL.com gekocht hadden, konden wij niet bij Tefal terecht voor garantie (omruilen voor nieuw!!!) waardoor wij het artikel naar BOL moesten sturen en de reparatie periode tussen de 4 en 6 weken kon bedragen! Na bijna 6 weken uiteindelijk een andere beschadigde, waarschijnlijk gerepareerde Tefal Actifry retour ontvangen omdat de onze motorisch stuk was.

Als je net als wij al denkt dat bovenstaande slechte service is, het wordt nog erger!

Direct met BOL.com email contact gehad waarmee je geen stap verderkomt en dan maar naar een 0900 klantenservicenummer bellen. Hier zitten alleen maar tot telefoon beantwoorden bevoegde mensen welke je absoluut begrijpen maar je voor geen millimeter kunnen (lees mogen)helpen.

Wij moeten het artikel maar retour sturen en weer 4 tot 6 weken wachten!

Bij BOL.com mag je waarschijnlijk alleen meer dan € 250 betalen voor een aparaat en service zit hier niet bij!

Op de vraag of iemand met bevoegdheid terug kan bellen, krijg je het antwoord dat BOL.com alleen per email communiceerd terwijl wij niet eens een 0900 nummer hebben of is zelfs een telefoontje te duur voor BOL!

Gewenste Oplossing:

Wij zullen alleen tevreden zijn indien BOL.com een volledig nieuwe Tefal Actifry Family levert, waarna wij direct het defecte aparaat zullen retourneren!

Wel een vreemde gewaarwording dat je als klant van BOL.com, hun service moet voorkauwen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ilse076

Heeft op 18 januari 2012 om 13:51 geantwoord

Wij hebben na zelf contact te hebben gezocht met Tefal een nieuwe Actifry toe gestuurd gekregen. Onze lof voor Tefal! Bol.com daar in tegen heeft zijn verantwoordelijkheid hierin niet genomen en wij zijn hier toch wel teleurgesteld over en hadden anders verwacht van zo'n organisatie.

Bol.com

Heeft op 18 januari 2012 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Schutz,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen onder case 6435390. Vandaag hebben wij elkaar telefonisch gesproken.

Wij zijn blij dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,
Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door