Klacht: te laat leveren..

bodejongh op 08 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Vandaag werd ik voor de zoveelste keer teleurgesteld door Bol.com. Op de website kwam ik een leuke laptoptas tegen, die ik vandaag nog nodig had omdat mijn oude laptop tas vandaag kapot is gegaan. Kwam dat even mooi uit, want voor 12:00 uur besteld, zou die vandaag nog bezorgd worden. Vervolgens kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling uiterlijk om 17:00 zou worden afgeleverd bij een bol.com afhaal punt. Toen ik daar om 18:00 aankwam, was mijn pakketje er nog niet. Toen het afhaalpunt voor mij naar bol.com belde werd hun verteld dat hij vandaag niet meer gaat komen. Het enige wat ze konden doen was het extra geld dat ik betaald had retourneren. Het gaat mij niet om die 1,95 die ik extra betaald heb voor de levering, maar om het feit dat zij de afspraken niet na komen. Dan komen ze met zo’n smoes het is erg druk, dus er kan vertraging opzitten. Prima heb ik begrip voor maar biedt het dan niet aan en stuur me dan helemaal geen mailtje waarin staat uiterlijk om 17:00 uur kun je je pakketje ophalen bij het afhaalpunt. Daarnaast is dit niet de eerste keer dit jaar dat ze zich niet aan de afspraken houden maar al de derde keer. Als je dan vervolgens belt een klacht in dient en vervolgens een oplossing wil horen, kan niemand binnen heel Bol.com je helpen… Waar gaat dit naar toe?

wanneer er een oplossing komt vanuit Bol.com voor het constante falen van hun processen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 08 december 2017 om 17:17 geantwoord

Beste Bo,

Gelukkig is het product toch bij je geleverd. Hopelijk heb je deze al met veel plezier in gebruik. Nogmaals excuus voor de vertraging van je pakket.

Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

bodejongh

Heeft op 15 januari 2018 om 20:27 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het is elke keer hetzelfde

Alle klachten die gemeld zijn door