Mijn Klacht:
Bij Bol.com handdoekradiator gekocht bestaande uit radiator en accessoire handdoekplank.
Order netjes bezorgd echter onvolledig, de handdoekplank ontbreekt. Om handdoekplank alsnog te bemachtigen is volgens Bol.com de enige oplossing de radiator te retourneren. Dat betekent dat ik met een pakket van 8,5 kg moet slepen om alsnog een radiator inclusief losse handdoekplank te kunnen ontvangen. De verpakking is inmiddels afgevoerd omdat het geleverde product zelf immers goed was. Om het pakket weer te verpakken zodanig dat geen schade kan ontstaan is voor mij moeilijk. Bol.com heeft echter de chat beëindigd met dat retourneren de enige oplossing is en daar moet ik het dus mee doen. Dit vind ik geen service en een bedrijf dat duurzaamheid hoog in haar vaandel heeft zou toch anders moeten handelen. Hoe moeilijk kan het zijn om een losse handdoekplank (gewicht minder dan 1 kg) te leveren terwijl zij complete pakketten in hun magazijn (ondanks dat de verkoper een partner is) op voorraad hebben, lijkt mij logistiek niet zo ingewikkeld? De partner Create verwijst terecht naar Bol.com, immers zij hebben geleverd en helaas zonder pakbon, want volgens hun zeggen is dat te doen gebruikelijk.
Gewenste Oplossing:
De beste oplossing is de ontbrekende accessoire alsnog toe te zenden. En de minst charmante oplossing (immers dan heb ik de legplank nog niet) de waarde van de legplant (€ 16)te retourneren
