Klacht: Select-lidmaatschapschap maar op 1 manier te verlengen en betalen.

AJCLEM op 20 mei 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Terwijl Bol.com het grootste assortiment aan bezorgingsmogelijkheden biedt voor zijn bestellingen, is het verlengen van het zogeheten Select-lidmaatschap (dat o.a. allerlei voordelen biedt bij bestellingen) maar op één manier te verlengen en te betalen, nl. via iDEAL-bankcontact.
Voor zo’n grote webwinkel met zo’n naam en reputatie, ben je dan verre van flexibel en zet je misschien wel duizenden 60-plus klanten buitenspel die nog niet meedoen met elektronisch betalen. Dus gewoon iedereen de kans bieden om mee te doen en net als bij alle andere bestellingen de mogelijk bieden achteraf te betalen op factuur. Als je zelfs hier als organisatie niet over nadenkt drijf je toch iedereen vroeg of laat naar het grote en machtige Amazon.

Gewenste Oplossing:

Als er voor iedereen de mogelijkheid is om mee te doen met het Select-l lidmaatschap.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 mei 2019 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door