Klacht: Retour niet geaccepteerd

op 12 oktober 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Een aantal weken geleden heb ik een scheerapparaat besteld bij Bol die geleverd werd via externe partner. Omdat wij eigenlijk later zagen dat het apparaat veel duurder was als bij andere verkopers hebben wij het apparaat terug gestuurd. Gelijk de andere dag. Tot mijn verbazing zie ik na 2 dagen staan dat mijn retour niet geaccepteerd is. Ik mailde MPLAZA de externe partner voor de reden maar kreeg geen antwoord vervolgens bol gebeld en die gingen het uitzoeken vervolgens kwamen hun met het antwoord dat er volgens M plaza gebruikers sporen op het apparaat zaten ik was helemaal perplex en zei dat dit niet waar was dat het apparaat in dezelfde staat is terug gestuurd als ontvangen. Bol ging wederom contact opnemen met MPLAZA om foto’s te vragen van het volgens hun gebruikte product. Daarop kreeg ik een mail van bol of ik het apparaat wilde terug sturen naar MPLAZA zodat hun met foto’s aan konden tonen dat er gebruikers sporen op zitten. Oké prima zal ik doen. Daar ik de dagen erop moest werken was het er nog niet van gekomen om het terug sturen op zaterdag ochtend stond ik op het punt het apparaat naar het postkantoor te brengen toen ik een mail zag van bol waarin ze schreven dat MPLAZA foto’s had gestuurd en daar inderdaad gebruikersporen op te zien zijn, ik belde daarop gelijk bol van hoe kan dat nu dat jullie foto’s hebben ontvangen terwijl ik het apparaat nog heb, tja dat snapte hun ook niet en vroegen vervolgens of ik ook foto’s wilde sturen wat ik vervolgens gedaan hebt de Mevr van de klantenservice zei dat ze duidelijk verschil ziet tussen hun en mijn foto’s en gelijk door ging zetten. Kreeg van haar zelfs nog een kadootje thuis gestuurd met de tekst dit zegt toch genoeg. Maar tot mijn grote verbazing krijg ik vandaag een e-mail dat het hoofdkantoor heeft besloten dat MPLAZA gelijk heeft en er sporen op het apparaat zit. Werkelijk ongelofelijk dit en zo niet eerlijk
Ik word nu gedwongen om het apparaat te houden en te betalen heb al meerdere keren gevraagd om de foto’s van M plaza maar niet gekregen voor alsnog.

Het apparaat retour word genomen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

6 dagen geleden - Beste Marianne197048,Dank voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, kunnen wij je gegevens erbij pakken.Met vriendelijke groet, Sheriva van Bol.com

Reactie van de melder van de klacht marianne197048

6 dagen geleden - Bestelnummer is 2539095650

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 15 oktober 2019 om 07:41 geantwoord

Heeft op 15 oktober 2019 om 09:06 geantwoord

Ik ben nu al dagen aan het vragen naar de foto’s die de verkoper jullie heeft gestuurd maar heb ze nog niet gehad. Ik moest het apparaat terug sturen zodat de verkoper foto’s kon maken en aan kon tonen dat het gebruikt was. Door me werk was dat er nog niet van gekomen en na 4 dagen krijg ik ineens bericht dat de verkoper foto’s heeft gestuurd en gelijk had terwijl ik het apparaat nog op tafel had liggen. Ik voel me behoorlijk belazerd en heb me rechts bijstand in geschakeld en die Willen de foto’s die jullie hebben gehad dus zouden jullie die zsm kunnen sturen?

Alle klachten die gemeld zijn door marianne197048