Mijn Klacht:
Heb een saturatie meter gekocht die binnen de garantie periode kapot gegaan is
Dit is gemeld en ik zou meteen een nieuwe krijgen echter nooit aangekomen.
Herhaaldelijk met zowel bol.com,als met het betreffende bedrijf contact opgenomen echter van geen enkel bedrijf reactie.
Pas toen ik een paar keer per dag een mail stuurde uit frustratie zie daar na 6 weken mailen.
Reactie bol.com 18 oktober was er een nieuwe opgestuurd maar is nooit bij mij aangekomen, maar als ik de oude opstuur krijg ik het geld terug en kan ik een nieuwe bestellen dan heb ik hem de volgende dag.
Ze kunnen ineens toveren die heb ik natuurlijk niet meer want ik zou 6weken geleden al een nieuwe hebben gekregen en niemand had het over oude opsturen dus die bewaar je ook niet slim spel van bol.com.
Gewenste Oplossing:
Ik hoef natuurlijk geen nieuwe meer gewoon geld terug heb al een nieuwe die wel werkt bij een fatsoenlijk bedrijf.
Anders duidelijk zijn en meteen zeggen dat de oude retour moet en na zeker 6 weken zij komen hun eigen leveringsovereenkomst niet na.
Slechte reclame voor bol.com met de feestdagen
