Klacht: Niet nakomen afspraak

Sideel op 29 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een artikel besteld bij bol. Leverdatum werd telkens uitgesteld. Eerst navraag via messenger: tot 2x toe geen normaal antwoord. Volgende dag gebeld, bleek het artikel niet meer leverbaar. Op zich met een goede oplossing gekomen. Heb nog nagevraagd of ik ook het bedrag van de gebruikte cadeaubonnen dan uitbetaald zou krijgen. De medewerker bevestigde dit. Vervolgens krijg ik een deel uitbetaald en de cadeabonnen zijn weer opgewaardeerd. Wederom klantenservice gebeld. Medewerker vertelde dat hij het door zou geven en ik zou daar nog iets over horen….niet dus! Zelf maar weer gebeld. Nu verteld de medewerker mij dat ik dus mijn geld echt niet terug ga krijgen! Ten eerste was dat wel afgesproken, ten tweede hadden ze dan even contact op kunnen nemen.

Gewenste Oplossing:

Als ik het resterende bedrag, dus van de cadeaubonnen ook op mijn rekening retour krijg. Dat is gewoon wat er afgesproken is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 29 mei 2017 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Deelstra,

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en heb ik dit voor u opgelost. Nogmaals mijn excuses voor het verloop en de misscommunicatie.

Mocht er verder nog iets zijn, dan hoor ik dit graag. Ik wens u nog een fijne dag.

Groet,
Imro
bol.com

- - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door