Mijn Klacht:
Een artikel besteld bij bol. Leverdatum werd telkens uitgesteld. Eerst navraag via messenger: tot 2x toe geen normaal antwoord. Volgende dag gebeld, bleek het artikel niet meer leverbaar. Op zich met een goede oplossing gekomen. Heb nog nagevraagd of ik ook het bedrag van de gebruikte cadeaubonnen dan uitbetaald zou krijgen. De medewerker bevestigde dit. Vervolgens krijg ik een deel uitbetaald en de cadeabonnen zijn weer opgewaardeerd. Wederom klantenservice gebeld. Medewerker vertelde dat hij het door zou geven en ik zou daar nog iets over horen….niet dus! Zelf maar weer gebeld. Nu verteld de medewerker mij dat ik dus mijn geld echt niet terug ga krijgen! Ten eerste was dat wel afgesproken, ten tweede hadden ze dan even contact op kunnen nemen.
Gewenste Oplossing:
Als ik het resterende bedrag, dus van de cadeaubonnen ook op mijn rekening retour krijg. Dat is gewoon wat er afgesproken is!
