Klacht: Na 7 dagen en 4 medewerkers nog altijd niemand die jullie eigen probleem kan oplossen.

M.A.2025 op 07 april 2025 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na helaas een fiets met meerdere mankementen te hebben gekocht heeft de verkoper mij gevraagd deze fiets retour te sturen. Omdat ik betaal voor select kan ik gebruik maken voor de ophaalservice. Normaal gebruik ik dit nooit maar omdat ik nu zwanger ben en het gaat om een grote doos met een fiets wilde ik hier gebruik van maken. Echter wordt de fiets maar niet opgehaald. Iedere keer wanneer er een bezorger komt om een pakket te bezorgen geeft hij aan niks af te weten van het moeten ophalen van de fiets en heeft hier geen retourlabel voor. Na 4 keer met bol.com hier contact over te hebben gehad kom ik niet verder dan: breng het zelf weg en wij kunnen niks anders doen. Medewerkers denken niet mee en zijn vaak onvriendelijk. Een compensatie voor mijn select abonnement is blijkbaar ook niet mogelijk, ookal kan ik dus geen gebruik maken van de service. De medewerkers geven ook aan met niemand te kunnen overleggen ivm het oplossen van deze kwestie en geven aan er alleen voor te staan zonder enkele vorm van een leidinggevende of iemand met meer ervaring.
Mijn vraag: wie gaat dit nu oplossen en hoe?
Want het wordt nu mijn probleem gemaakt. Ik moet het zelf maar oplossen terwijl het probleem niet door mij wordt veroorzaakt.

Gewenste Oplossing:

Dat bol.com ervoor zorgt dat de fiets wordt opgehaald. En als dat zo onmogelijk is wil ik mijn betaalde select kosten terug om het door iemand anders dan te laten wegbrengen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.A.2025