Klacht: misleiding door bol.com

Walter Mallens op 27 juni 2025 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in kader noodpakket
er staan meerdere gaskooktoestellen afgebeeld.
onder een gastoestel versta ik niet alleen het bovenstuk.
wij kregen alleen het bovenstuk toegestuurd tot onze verbazing.
er staat nergens vermeld dat bij bestelling je alleen het bovenstuk krijgt.
dit noem ik klantenmisleiding.
de medewerker van uw klantenservice deelt die mening kennelijk niet.
als aandeelhouder van Ahold verwacht ik een ander beleid dan de klant op het verkeerde been zetten

Gewenste Oplossing:

toegeven dat bol.com daarmee klanten misleid en dat Ahold vindt dat dit niet binnen het beleid hoort

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Reactie van de melder van de klacht Walter Mallens

1 week geleden - ik voel mij misleid door bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Walter Mallens