Klacht: mijn klantnummer 3023551468

Akb34FG op 22 april 2025 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb er al alles aan gedaan, zelf bief met foto er bij , naar hun postbus in Utrecht ,paar mails verzonden naar Natalya bol Custrom care . in al die tijd heb ik totaal niets van antwoord ontvangen , van niemand ! . ik heb mijn vileda echter nooit !!!!!! ontvangen . bol.com laat me in de kou al ben ik een erg goede klant . ik hoop bij deze dat ik nog mijn vileda emmer ontvang .
dank je
MVG ,
stephane heyman

Gewenste Oplossing:

ik wil gewoon mijn vileda besteling tuis ontvangen ,,,,,, luk het niet , dan gaag mijn geld terug , het is tog 45.99 € ..............

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Akb34FG