Klacht: Levering vertraagd

Kristof83 op 31 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Door de fout van bol.com (of die van hun logistieke partners) is de beloofde levering vandaag niet gebeurd.
Ze stellen voor om de levering op een andere dag te doen maar dan is er niemand thuis. Op ons adres is de levering niet mogelijk op andere dagen:
Daarom stelde ik een adreswijziging voor.
Ik wens dat het pakket afgeleverd wordt op een ander adres , wat mijn goed recht is als consument.
Hier wensen zij niet op in te gaan en beroepen zich op de privacy (?).
Gezien ik zelf toestemming geef, zowel mondeling als schriftelijk krijg ik dit niet geregeld.
Het pakket is zogezegd verzonden maar ik neem aan dat ze de adreswijziging wel aan hun verzenddienst of externe logistieke provider kunnen doorgeven.
Hun oplossing biedt geen soelaas, want dan moet ik het ophalen na twee gemiste leveringen bij het postkantoor waarbij de openingsuren mij de komende 10 dagen niet passen.
PS: het gaat om verlichting – wel cruciaal voor ons

Bedankt om mee te denken aan een constructieve oplossing.

Mvg,
Kristof

Gewenste Oplossing:

Bij een adreswijziging zodat een familielid het pakket kan in ontvangst nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 31 mei 2017 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Janssens,

Zojuist heb ik u gesproken. Gelukkig zijn de artikelen geleverd.

Mocht er verder nog iets zijn, dan hoor ik dit graag. Ik heb een bevestiging naar uw mail gestuurd.

Fijne dag nog.

Imro

bol.com

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door