Mijn Klacht:
Beste,
Door de fout van bol.com (of die van hun logistieke partners) is de beloofde levering vandaag niet gebeurd.
Ze stellen voor om de levering op een andere dag te doen maar dan is er niemand thuis. Op ons adres is de levering niet mogelijk op andere dagen:
Daarom stelde ik een adreswijziging voor.
Ik wens dat het pakket afgeleverd wordt op een ander adres , wat mijn goed recht is als consument.
Hier wensen zij niet op in te gaan en beroepen zich op de privacy (?).
Gezien ik zelf toestemming geef, zowel mondeling als schriftelijk krijg ik dit niet geregeld.
Het pakket is zogezegd verzonden maar ik neem aan dat ze de adreswijziging wel aan hun verzenddienst of externe logistieke provider kunnen doorgeven.
Hun oplossing biedt geen soelaas, want dan moet ik het ophalen na twee gemiste leveringen bij het postkantoor waarbij de openingsuren mij de komende 10 dagen niet passen.
PS: het gaat om verlichting – wel cruciaal voor ons
Bedankt om mee te denken aan een constructieve oplossing.
Mvg,
Kristof
Gewenste Oplossing:
Bij een adreswijziging zodat een familielid het pakket kan in ontvangst nemen
