Klacht: Koelbox waarvan de 12v stekker na twee dagen smelt in auto

op 13 augustus 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Wat een slechte service van bol.com en Verleij Webshop (externe verkoper Bol.com). Ik heb 4 weken geleden voor mijn vakantie bij bol.com een elektrische koelbox besteld van het merk Camry type CR 8061 Portable. Ik wilde een koelbox hebben met een 12 volt stekker omdat we van de drie weken vakantie 10 dagen met de auto op pad waren. De stekker is op de tweede dag gaan smelten in de auto (gelukkig geen brand uitgebroken met kinderen achterin) Ivm de warmte hadden we de koelbox toch echt nodig (geen zin in lauwe drankje en bedorven voedsel). Ik heb dus de gesmolten 12 volt stekker van het snoer gehaald en een andere 12 volt stekker aan het snoer vastgemaakt (kan zelfs een kind doen is niet echt moeilijk).

Terug in Nederland heb ik direct via bol.com gemeld dat de koelbox van slechte kwaliteit is en graag gebruik wil maken van mijn garantie. Krijg je dus doodleuk te horen dat de garantie is vervallen omdat ik aan de koelbox zou hebben gesleuteld. IK HEB NIET AAN DE KOELBOX GESLEUTELD MAAR ALLEEN EEN ANDERE STEKKER AAN HET SNOER BEVESTIGD! @Verleij Webshop ziet het dus gewoon als sleutelen echt belachelijk ik heb toch geen schroeven uit de koelbox gedraaid. Het kan ze dus echt niet schelen dat de koelbox al naar 2 dagen stuk gaat en er brand had kunnen uitbreken. En bol.com schuift het weer af op Verleij terwijl bol.com de koelbox verkoopt op hun website. Stel ik koop bij Albert Heijn een pak melk en thuis blijkt dat de melk over datum is, ik kan dan de melk terug brengen naar Albert Heijn en hoef dan geen contact op te nemen met Melkunie. Ik heb even op Google gezocht naar het bedrijf Verleij ik lees op internet meer klachten over Verleij. Als trouwe klant voel ik mij niet echt serieus genomen door bol.com. Volgende keer koop ik gewoon dit soort dingen in een winkel. Dan kan ik zien wat ik koop en kan ik mijn product zonder gezeur terug brengen.

Als ik de koelbox terug mag sturen. Ik ben een zeer goede klant van Bol. Com en wordt nu met een kluitje in het riet gestuurd.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin1973A