Mijn Klacht:
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald via ideal. Ik krijg van Ideal keurig een betalingsbevestiging en vervolgens zegt bol.com dat mn bestelling niet betaald is. Ik heb hierop de klantenservice gebeld maar die zeiden in eerste instantie niet mer dan dat ik het winkelwagentje moest legen dan kwam het wel goed. Niet dus, toen ik terug belde kreeg ik te horen dat mn geld terug gestort kon worden maar dat dit 3 weken gaat duren en mn bestelling ook niet verzonden wordt.
Ik had het gevoel dat de medewerker me totaal niet serieus nam. Toen ik melde dst ikee klacht in wou dienen werd ik verwezen naar de website. Hier kon ik alleen een postadres vinden. Toen ik terug belde om te vragen hoe ik digitaal een klacht kon indienen, bleef het meisje maar over dat postadres praten. Ze luisterde niet naar me en ik had op een gegeven moment gewoon het idee dat ik uitgelachen werd. Toen ik naar een mogelijkheid vroeg om via facebook contact op te nemen, vertelde de medewerker dat facebook alleen voor positieve verhalen bedoeld was en niet voor klachten dat ik maar gewoon een brief moet schrijven.
Ik ben teleurgesteld dat mijn klacht en frustratie gewoon niet serieus genomen wordt en dat ik 3 weken op mn geld moet wachten door een fout van bol.com! Ook op de klacht die ik toch via facebook heb gemeld hoor ik helemaal niets. Erg klantonvriendelijk!
Gewenste Oplossing:
Mijn geld sneller overmaken. Het is niet mijn fout dat dit verkeerd gegaan is, en er is ook geen enkele serieuze empathie of oplossing vanuit de klantenservice.
