Klacht: kapot product

op 04 december 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een subwoofer gekocht op bol.com en hij was na een dag al kapot dus werd er gezegt dat ik hem kon terugsturen en me geld terug zou krijgen na een dag kreeg ik een email dat hij kosteloos gerepareerd zou worden en dezelfde dag kreeg ik een mail dat het komt omdat ik hem verkeerd heb aangesloten wat ik raar vind want dan zou die het helemaal niet gedaan moeten hebben en dat ik de reparatie kosten zelf mag betalen of hem terug kan krijgen waar ik ook de verzendkosten voor moet betalen

Gewenste Oplossing:

als ik me geld terug krijg of hij kostenloos gerepareerd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

6 dagen geleden - Beste Christiaanlol,Dank voor je bericht. De partner waarbij je de subwoofer hebt gekocht, neemt zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet, Sheriva van Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door christiaanlol