Klacht: Kapot bed

F.Otila op 12 juni 2025 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 januari 2025 heb ik via Bol.com een bed besteld van uw merk (Kortom). Dit bed werd op 8 maart 2025 pas gemonteerd. Sindsdien ervaar ik ernstige problemen met de kwaliteit van het product.

De lattenbodem is van een houtsoort die zeer zwak en breekbaar blijkt te zijn. De latten komen steeds los van elkaar en breken makkelijk, ook al heb ik er slechts drie keer op geslapen. Dit wijst duidelijk op een fabricagefout of ondeugdelijk materiaal.

Ondanks meerdere telefonische gesprekken met uw klantenservice, krijg ik telkens verschillende en tegenstrijdige verklaringen. De laatste e-mail beweert dat het probleem zou zijn ontstaan tijdens de montage, maar dit is niet juist. De montage is zorgvuldig uitgevoerd volgens instructies, en het probleem zit duidelijk in de constructie of materiaalkwaliteit.

Bovendien heb ik rugklachten en dit bed verergert mijn klachten. Ik ben dus niet alleen ontevreden, maar maak me ook zorgen over mijn gezondheid.

Op basis van het consumentenrecht verzoek ik u daarom dringend om:

het bed terug te nemen

het volledige bedrag te restitueren
Indien hier geen passende oplossing voor komt, overweeg ik om contact op te nemen met het Geschillencommissie of de Consumentenbond.rechtbank.

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing
Daarom wens ik mijn geld volledig terug.
Ik beroep mij hierbij op de wettelijke garantie voor een deugdelijk product.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Reactie van de melder van de klacht F.Otila

3 weken geleden - Belachelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F.Otila