Klacht: Heb een pakketje route gestuurd

Eddy duijn op 26 juni 2025 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje router gestuurd het doos was niet los gemaakt en nu zegt magazijn dat er een ander artikel in zit terwel de doos niet los is geweest maar moet wel betaald voor het artikel hoe gaan wij dit op lossen want ik heb het retour gestuurd

Gewenste Oplossing:

Dat ik de artikel niet betaald want de artikel zat nog in de doos en de doos is niet los geweest met Bestelnummer
A00064WH0U

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Reactie van de melder van de klacht Eddy duijn

1 week geleden - Ik vind dat niet normaal dat ik een pakketje wat dicht is word nu beschuldigd van dingen ik wil hier een oplossing voor dit artikel was dicht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eddy duijn