Klacht: heb een ladenkast gekocht bij bol.com op 9 februari 2019

op 14 februari 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben al dagen met bol.com aan het chatten heb daar helemaal geen zin in de medewerker wil of kan niet zien volgens hem of ht bedrag binnen is ik moet een klantnr hebben maar die heb ik juist niet en ook geen kast.ik zeg tegen hun het is een metalenladenkastmet34laden arikel nr C9-34-132091.toen zegt hij daar kan ik niks mee heb u klantnr nodig.het is gewoon niet bereid zijn om even te controleren of het klopt het laatste bericht van hun is klantnr doorgeven.ik heb voor deze kast 40,45 over gemaakt op hun ingb .nl27ingb0000026500 heb het bedrag overgemaakt met mijn eigen ingbnr.ik wil graag mijn geld terug.want op 9februari stond op de site van bol.com vandaag besteld dinsdag in huis.maar ik hoor of zie niets van daar graag de terug vordering.J A van der poorten van hetenstraat20.7415tv DEventer geb 14-06 1952.grt

Gewenste Oplossing:

als ik mijn 40,45 terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door john1000