Mijn Klacht:
Donderdag jacuzzi besteld, zou vrijdag geleverd worden. Hele dag iemand thuis laten zitten, want het mag niet bij de buren afgegeven worden.
Half 7 s’avonds een mail dat de bestelling niet geleverd gaat worden. Fijn na een dag iemand in je huis hebben moeten laten zitten. Gebeld met de klachtenservice . Meneer 1 zegt dat hij er niets aan kan doen en dat wij maar dynalogic moeten bellen, dit is de vervoerder. Half uur gewacht op a 45 cent p/m. Tja, er was wat misgegaan en de schuld lag bij bol.com. Fijn als de partijen elkaar de schuld geven en jij als klant wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Terug gebeld naar bol.com. Mevrouw 2 , heel vervelend allemaal, zij gaat met dynalogic bellen en beloofd mij terug te bellen. Half uur later, een mail, dus geen telefoon, ze kan er niets aan doen.
Weer gebeld naar bol.com. Wat gast er mis en waarom afschepen met een mail, terwijl persoonlijk contact was beloofd. Mevrouw nr 3: heel vervelend, de levering komt echt morgen , daar gaat ze persoonlijk voor zorgen,
Je snapt het al, zaterdagmorgen, half 10. Mail, de jacuzzi wordt niet geleverd! Wanneer wel, Joost mag het weten. Gebeld met bol.com. Zelfde verhaal, jammer dan maar wij kunnen er niets asn doen. Dat ik eerste pinksterdag een feest gepland had, met jacuzzi, is toch echt mijn probleem. Ze kunnen er niets aan doen. Toen was het voor mij echt klaar, de laconieke houding en het totaal niet op zoek gaan naar oplossingen werd mij teveel. Ik heb de bestelling geannuleerd.
Gewenste Oplossing:
Als bol.com zich realiseerde dat je niet doodleuk je schouders kan ophalen en jouw probleem het probleem van de klant maakt. Tevens was een financiƫle compensatie , en niet een tegoedbon van hetzelfde bedrijf,, op zijn plaats geweest.
