Klacht: Geen levering

johankosters op 11 maart 2013 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

23 februari 2013 een bestelling geplaatst voor een Sharp 70″ Led tv voor EUR 699,- (afgeprijsd van EUR 2499,-). Een prachtige aanbieding, vandaag besteld dinsdag in huis (zaterdag besteld). De eerste mail: vertraging. De tweede mail: artikel moeilijk leverbaar, na 3 maanden wordt bestelling geannuleerd. derde mail: artikel niet meer leverbaar, u heeft pech. Meerdere malen heen en weer contact gehad met Bol.com, maar hun probleem wordt mijn probleem. Er wordt onfatsoenlijk en bot gereageerd door klantenservice. Volgens art 11 lid 5 van hun voorwaarden moeten ze i.i.g. een vervangend product aanbieden en daar zeggen ze op dat die niet leverbaar zijn (er is toch altijd een vervangend product??) Aangezien er geen ‘op-is-op’ bij stond en het product nog leverbaar is bij andere maatschappijen, vind ik het ongehoord dat er zo wordt omgegaan met de klant. Daarnaast is er bij Sharp nooit een bestelling geplaatst door Bol.com voor dit type tv (info van Sharp zelf) Erg vreemd deze gang van zaken.

Gewenste Oplossing:

Het liefst dit type tv alsnog leveren, anders voor dezelfde prijs een vervangend exemplaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb Bol.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 21 maart 2013 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd met een oplossing en hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u dit aangeven in een reactie op onze e-mail.

Met vriendelijke groet,

bol.com, Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door