Mijn Klacht:
d.d. 16 februari ’25 3 paar sneakers besteld. 1 paar kostte 62,95 euro, 1 paar kostte 37,44 euro, en 1 paar kostte 69,96 euro. Bij de bestelling hadden wij ook een cadeaubon toegevoegd t.w.v. 50 euro, restant van 120,35 hadden wij voldaan per creditcard. Sneakers waren binnen, en na het passen besloten om 2 paar te houden ( Van 69,96 euro, en van 37,44 euro ) en het andere paar ( 62,95 euro) te retourneren. Uiteindelijk bericht ontvangen dat de retournering is verwerkt, en dat er 12,95 euro is teruggestort op de rekening van de creditcard, en dat de cadeaubon t.w.v. 50 euro weer teruggezet is in ons account.
Dit willen wij echter niet. We hebben immers ook nog een paar van 69,96 euro besteld, en nog een paar van 37,44 euro, waarmee het saldo van de cadeaubon verrekend had moeten worden.
Hierover als eerste telefonisch contact gehad met de klantenservice, met de vraag om het saldobedrag van 50 euro te verrekenen met de 2 paar sneakers welke we gehouden hebben. Dit bleek allemaal niet mogelijk, wat er nog wel mogelijk was, was om alle sneakers te retourneren, vervolgens het bedrag van de cadeaubon terug te laten zetten op ons Bol.com-ccount, om vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen met de schoenen die we nu besloten hadden om te houden. Wat een Waanzin (milieubewust bedrijf hoor)!
Uiteindelijk via e-mail contact gezocht met de Klantenservice. Er reageerden verschillende medewerkers van Bol.com afzonderlijk van elkaar op mijn Klacht, waarbij 1 medewerker mij verwees naar de algemene voorwaarden, en een andere medewerker mij om het bestelnummer vroeg, zodat zij verder na kon gaan kijken, en ze mijn ontevredenheid echt wel begreep, en ze ook nog eens antwoordde met gezien je het volledige bedrag van 62,95 euro wenst te ontvangen op de creditcard. Geen zorgen, ik help je hier graag bij.
Vandaag, d.d. 5 maart ’25 wederom een e-mail gestuurd, daar ik niets meer had vernomen. Kreeg gelijk respons via telefonisch contact. Een erg onbeschofte telefonische reactie, waarbij er niet eens een fatsoenlijk luisterend oor was, maar alleen een mededeling; dit is het eindoordeel!
Gewenste Oplossing:
Niet alleen de 12,95 euro teruggestort naar de creditcard, maar het volledige bedrag van 62,95 euro, waarbij dan het saldo van de cadeaubon verrekend is met de sneakers van 69,96 euro. Het saldo van de cadeaubon staat dan ook gewoon op 0 euro op mijn Bol.com-account
