Mijn Klacht:
Ter gelegenheid van de geboorte van mij zoontje, heb ik bij bol.com onze geboortelijst gelegd. Om aanstaande ouders aan te moedigen, is het gebruikelijk dat de (aanstaande) ouders na afsluiting van de lijst een cadeaubedrag krijgen. Zo belooft bol.com 5 euro te geven per 50 euro aangekochte goederen. (https:www.bol.comnlmgeboortelijst?countryBE (eerste informatievideo))
Familie en vrienden kochten bijna alle artikels die op onze lijst stonden. Na afronding van de lijst, kregen wij een bericht dat wij hier na enkele dagen een mail over zouden ontvangen.
Veertien dagen later heb ik nog steeds geen mail ontvangen. De geboortelijst is na afsluiting verdwenen en de drie medewerkers van de klantendienst waar ik contact mee gehad heb, hadden nog nooit van een geboortelijst gehoord. De laatste medewerker bekeek samen met mij de filmpjes op de site. Hij mijn vraag doorgeven aan zijn verantwoordelijke, ook nu zou het enkele werkdagen duren voor ik reactie krijg…
Na twee uur lang contact te hebben met verschillende medewerkers van de klantendienst lijk ik geen stap vooruit te zijn gekomen. De medewerkers lijken weinig kennis te hebben en stellen standaardvragen, zoals Kunt u mij het bestelnummer doorgeven? en Heeft u het item wel in het winkelwagentje gelegd?. Een andere wist niet hoe hij iets kon terugvinden op de site. Jammer, absoluut niet wat ik verwacht van een professionele site als bol.com.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik het bedrag ontvang zonder hier zelf nog tijd in te moeten investeren. De medewerkers zouden beter ingelicht moeten worden over (nieuwe) functies.
