Klacht: Gar

Patricia Donkers op 18 november 2022 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goeiemiddag, nog geen jaar geleden heb ik bij bol. Com een bosstofzuiger gekocht, van 165 euro, nu was hij kapot ,dus had hem ter reparatie opgestuurd,nu krijg ik als antwoord dat hij kapot is omdat ik de verkeerde stofzuiger zakken zou hebben gebruikt,heb alleen de. Juiste gebruikt zelfs nog bij bol. Com besteld, nu valt het buiten de garantie krijg ik als reactie, koste 185 euro om te laten maken,koste nog geen jaar geleden 165 euro ,ik verwacht geen nieuwe stofzuiger maar, had wel verwacht dat ik iets tegen moet zou zijn gekomen, graag hoor ik van jullie ,groet rene

Gewenste Oplossing:

Toch wel een vergoeding voor de stofzuiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia Donkers