Mijn Klacht:
Ik heb op 10 October via Bol.COM een epileerveer besteld bij een externe verkoper, Stockfrog.
Deze bestelling is nooit geleverd (en kan ook niet meer geleverd worden) , toch eist Bol.Com dat ik de openstaande rekening voldoe. Inmiddels zijn er aanmaningskosten bijgekomen.
Reactie van Bol.Com : ik had eerder contact met Stockfrog op moeten nemen , nu is de termijn verstreken en blijft de betalingsverplichting bestaan.
Dit zou in de verkoopvoorwaarden zijn die ik niet gelezen heb. Ik heb afgelopen jaren tientallen bestellingen bij Bol.Com gedaan en nooit 1 moment stil gestaan bij (afwijkende) verkoopvoorwaarden ,je gaat er vanuit dat het allemaal wel snor zit bij zo’n groot bedrijf .Bovendien heb ik nog nooit eerder negatieve ervaringen met Bol.Com gehad.
Inderdaad misschien had ik eerder aan de bel moeten trekken maar dit mag toch nooit de reden zijn om te moeten betalen voor iets wat je nooit ontvangen heb en ook niet meer geleverd kan worden ?
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat de rekening uit het systeem wordt gehaald voordat het binnenkort wordt overgedragen aan het incassobureau.
Bestelling 8193068410
