Klacht: Eis tot betaling factuur van een niet geleverde bestelling bij externe verkoper

Epileerveer op 06 december 2013 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 10 October via Bol.COM een epileerveer besteld bij een externe verkoper, Stockfrog.
Deze bestelling is nooit geleverd (en kan ook niet meer geleverd worden) , toch eist Bol.Com dat ik de openstaande rekening voldoe. Inmiddels zijn er aanmaningskosten bijgekomen.
Reactie van Bol.Com : ik had eerder contact met Stockfrog op moeten nemen , nu is de termijn verstreken en blijft de betalingsverplichting bestaan.
Dit zou in de verkoopvoorwaarden zijn die ik niet gelezen heb. Ik heb afgelopen jaren tientallen bestellingen bij Bol.Com gedaan en nooit 1 moment stil gestaan bij (afwijkende) verkoopvoorwaarden ,je gaat er vanuit dat het allemaal wel snor zit bij zo’n groot bedrijf .Bovendien heb ik nog nooit eerder negatieve ervaringen met Bol.Com gehad.
Inderdaad misschien had ik eerder aan de bel moeten trekken maar dit mag toch nooit de reden zijn om te moeten betalen voor iets wat je nooit ontvangen heb en ook niet meer geleverd kan worden ?

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat de rekening uit het systeem wordt gehaald voordat het binnenkort wordt overgedragen aan het incassobureau.
Bestelling 8193068410

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 06 december 2013 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,
Bol.com

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Bol.Com heeft mijn klacht opgelost nadat ik hem had aangemeld via deze site. Dit lukte niet via de "gewone" weg via kontakt met de klantenservice. Uiteraard ben ik blij met de oplossing maar ik denk dat de klantenservice ook iets verder moet kijken dan de standaard oplossingen of beter "non" oplossingen (tip van mijn kant). Hartelijk bedankt voor de moeite Met vriendelijke groet M.Peters

Alle klachten die gemeld zijn door