Klacht: defecte stofzuiger electrolux factuur 8355700310013 klantnr 9009266964

roos knockaert op 15 juni 2015 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

In september 2014 kocht ik een Electrolux UltraCaptic UCANIMAL stofzuiger. In maart 2015 was er een wiel kapot), maar ik heb zo verder gewerkt.
Verleden week liet de motor van de stofzuiger het afweten en kon ik terug mijn oude stofzuiger van 8 jaar bovenhalen.
Ik zie het niet zitten om die stofzuiger terug te sturen, zien jullie een andere oplossing ? Is het niet mogelijk om een nieuwe stofzuiger(gratis want is garantie) te leveren aan ons adres en dat wij de defecte dan terug meegeven?
Met vriendelijke groeten
Roos Knockaert
Breydelhofstraat 90
8900 Ieper (België)

Gewenste Oplossing:

Is het niet mogelijk om een nieuwe stofzuiger (gratis want is garantie) te leveren aan ons adres en dat wij de defecte dan terug meegeven?

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 13 juni 2015 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw,

Ik heb u op 10 juni telefonisch gesproken en heb je ook meteen de oplossing per e-mail opgestuurd. Ik vind het fijn dat we je een oplossing kunnen bieden.

Ik wens je nog een prettig weekend!

Groet,
Irene van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door