Mijn Klacht:
Ik bestelde op 4 juni een ipad pro 13 inch bij bol naar aanleiding van een price allert van tweakersnet. De ipad was afgeprijsd voor €1262,27 incl btw. De levering zou op 5 juni plaats vinden. Op 5 juni ontving ik een mail dat de levering vertraagd is en op 7 juni bezorgd zou worden. Vreemd want toen ik op de website keek en de ipad op 5 juni zou bestellen nu echter voor de prijs van €1449,- dan zou hij de volgende dag, 6 juni bezorgd worden. Vandaag 7 juni ontving ik weer een mail van bol dat de ipad niet op voorraad zou zijn en dus nog niet geleverd kan worden. Ook nu weer iets vreemds want als ik de ipad vandaag 7 juni zou bestellen dan zou hij dinsdag de 10 juni geleverd worden. De klantenservice (chat) houdt de deur dicht en weigert mij te informeren waarom ik niet geleverd krijg.
Zelf heb ik wel een vermoeden nu en dat is dat bol mogelijk een verkeerde prijs op de website had staan. Voor mij was de prijs zeer aannemelijk daar de ipad ook in het verleden volgens tweakersnet voor €1245,- is verkocht, dit is dus geen prijsfout door een komma.
Bol heeft schijnbaar een fout gemaakt, weigert hierdoor te leveren en komt zijn koopovereenkomst met mij als klant niet na, met de hoop dat ik de koop ivm niet tijdig leveren annuleer.
Inmiddels heb ik ook diverse accessoires gekocht (niet bij bol) welke ik niet meer terug kan zenden. Ik wil dat bol.com zich aan de leveringsafspraak houdt en mij uiterlijk dinsdag 10 juni 2025 de ipad levert voor €1267,27 minus €70,- aan bol.com kadobonnen die ik heb ingeleverd.
Vandaag 13/6 weer een mail we zijn er mee bezig maar je moet wachten tot maandag, is het dan niet verzonden dan gaan we de route weer opnieuw doen.
Telkens maar weer we zoeken het uit, we hebben de afdeling opdracht gegeven het uit te zoeken.
3 chats (die telkens afgebroken werden)
4 telefoontjes
5 emailtjes
… en bol.com kan zijn werk nog steeds niet doen.
Ik wil mijn bestelling ontvangen bol, we hebben een verkoopovereenkomst.
Gewenste Oplossing:
Per direct de levering naar mij toezenden, postnl, eigenbezorgdienst, dhl, dpd, gls, koerier het maakt niet uit. Verder is enige compensatie voor al het werk, wachten en ergernis vanuit bol.com wel op zijn plaats.
