Klacht: Bol.com klacht!

mto789 op 20 januari 2013 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin november heb ik een bestelling gedaan bij bol.com. een anatal artikelen heb ik gehouden en een paar retour gestuurd.
de artikelen die ik gehouden heb zijn keurig betaald, alleen hebben ze de geretourneerde artikelen niet goed verwerkt. waardoor ik diverse aanmaningen heb gehad. elke keer heb ik keurig contact opgenomen met de klantenservice en elke keer via de mail de bevestiging gehad dat ze het goed zouden afhandelen en dat het opgelost wordt.
op de dag van vandaag hebben ze een incassobureau ingeschakeld voor het gehele bedrag!!

echt belachelijk!! wat een bedrijf!!

Gewenste Oplossing:

Dat het juist wordt behandeld.
ik heb de artikelen die gehouden zijn betaald.
dat het overige bedrag komt te vervallen, omdat ik die artikelen in november al heb geretourneerd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 23 januari 2013 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Tolhoek,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.

Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,
bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door