Klacht: Bezorging

op 15 februari 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Na 5 e-mails te hebben ontvangen dat het bestelde produkt wordt afgeleverd nog steeds niets ontvangen. Het schandalige ervan vind ik dat ik wel € 1,29 heb betaald voor de levering op een gewenst tijdstip er niets is binnen gekomen. Zoals het er nu naar uitziet volgens laatste e-mail word ik geacht het zelf ergens bij een PostNL punt af te halen..
Vind deze gang van zaken zeer betreurenswaardig en zal mensen in mijn directe omgeving aanraden beslist niets via Bol.com te bestellen..

Denk, dat dit moeilijk te corrigeren is. Was dus eigenlijk een Valentijnscadeau, maar deze datum is reeds verstreken.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 17 februari 2020 om 11:38 geantwoord

Heeft op 19 februari 2020 om 13:12 geantwoord

Als de bezorger geen gehoor krijgt, wordt er een briefje in de brievenbus gestopt dat er “ geen gehoor” was. Er is nimmer een briefje in de brievenbus gevonden en er waren op aflevertijdstippen 2 personen in huis aanwezig. Vind het best jammer, dat de “ klant “ niet serieus wordt genomen. Zijn er kopieën aanwezig van het niet kunnen afleveren?
Feit blijft, dat ik een vergoeding voor aflevering heb moeten betalen en nu dus wel zelf naar een afhaalpunt kan gaan.
Nee, een zeer onbevredigend antwoord van jullie zijde.
Rob Markestijn.

Hierop nog steeds geen antwoord van u gekregen. Wordt dit verder niet gelezen?

Reactie van de melder van de klacht Robmark@xs4all.nl

2 dagen geleden - Zie feedback 19-2-2020 om 13.12 uur