Mijn Klacht:
Geachte bol.com,
Ik heb op 9 december bij jullie een bestelling gedaan.
Deze bestelling zou de volgende dag bij het opgegeven adres binnen zijn gekomen. Ik heb hier de volgende dag meteen over gebeld omdat mijn bestelling niet verder kwam dan de fabriek ‘bol.com’. er was iets mis gegaan met IDEAL en zou mijn geld binnen 3 werkdagen terug krijgen. na de 3 dagen die overschreden waren ben ik nogmaals gaan bellen waar mijn geld bleef. Ik kreeg het zelfde te horen dat mijn geld binnen 3 werkdagen terug gestoord zou worden. Ik vind het jammer dat je als klant van het kastje naar het muurtje wordt gestuurd. Ook is dit erg vervelend want een goede vriendin was jarig en had dit graag op haar verjaardag gegeven. Ik wilde deze bestelling nogmaals doen maar mijn twijfel slaat toe, vooral omdat ik mijn geld nog niet terug heb en omdat deze bestelling niet meer de volgende dag in huis zou zijn wat 9 december nog wel aan de orde was. Ook vind ik het erg jammer dat ik hier zelf achteraan moet en dat er niemand is die mij verteld dat deze bestelling fout was (nog steeds) gegaan.
Gewenste Oplossing:
Zou het erg op prijs stellen dat deze bestelling als nog de volgende dag in huis is en dat er korting op komt door de ongemak.
