Klacht: Achteraf betalen opeens niet meer mogelijk

jj.spannenburg op 21 april 2022 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een tijdje kan ik plotsklap niet meer achteraf betalen bij Bol.com.
Bij de klantenservice melden ze mij dat dit vaker voorkomt bij klanten en dat ze niet kunnen aangeven waardoor dit komt. Bol.com weet hiervan, maar doet er niks aan, is het antwoord.
Het kan zijn dat achteraf betalen plotsklaps ineens wel weer kan.
Een vreemd verhaal, reden om niet meer via Bol.com te bestellen.

Gewenste Oplossing:

Achteraf betalen voor mij weer mogelijk maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jj.spannenburg