Klacht: boete zonder bewijs

op 31 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn zoon heeft een boete gekregen zonder bewijsbrief omdat het apparaat niet werkte.
Later kreeg ik een schriftelijke boete thuis met verhoging omdat ik niet aan het loket betaald had maar mijn zoon had niets ontvangen. Ik heb bezwaar gemaakt maar Arriva heeft hier geen boodschap aan.
Ik heb nu betaald omdat ik anders weer een verhoging kreeg maar ik ben het er niet mee eens

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 juli 2016 om 20:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Niet leuk om te lezen dat je een verhoging hebt ontvangen omdat je zoon geen bewijsbrief heeft gehad.
Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Via onze website kan je via het contactformulier aangeven dat je het er niet mee eens bent. Via Klacht.nl is dit helaas niet mogelijk. Zou je in je bericht het referentienummer willen vermelden die je, in de reactie op je bezwaar, hebt ontvangen?

Met vriendelijke groet,
^LH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door DMTromp