Klacht: Boete onterecht

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,

Ik heb vorige week woensdag een boete ontvangen in de trein van station Venray naar station Nijmegen Heyendaal van 57,59 euro. Ik ben het hier niet mee eens.

Ik wou op de (Arriva) bus stappen in Meerlo, omdat deze vertraging had en ik echt naar Nijmegen moest toen ivm werk heb ik mijn moeder gevraagd mij naar het station te rijden. Met veel haast hebben we gereden om de trein alsnog te halen. Toen we daar aankwamen, heb ik gerend, gestopt om in te checken en door te rennen naar de trein. Ik heb de trein gehaald maar blijkbaar was er niet ingecheckt omdat ik te weinig saldo had.

Ik vind het jammer dat door een vertraging in jullie dienst ik me dusdanig heb moeten haasten dat ik niet door had dat er niet ingecheckt was en dat ik te weinig saldo had, laat staan de optie om deze nog even op te laden zonder de trein te missen.

Ik vind deze boete onterecht en deze problemen zouden in de toekomst verholpen kunnen worden als de bussen iets eerder zouden aankomen op station.

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

Doris de Boer
doris_de_boer@hotmail.com
06-24832792

Gewenste Oplossing:

Kenmerk: 3749 1721 1208 1010

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 september 2017 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste D. de Boer,

Wat jammer dat je een boete hebt ontvangen. Op het moment dat je het niet eens bent met een boete dan kun je in bezwaar gaan. Meer heirover kun je lezen via de volgende link: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/ik-heb-een-vraag/een-boete-die-ik-heb-gekregen.htm

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door D. de Boer