Klacht: Boete handbagage niet helemaal terecht.

op 05 oktober 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de terugweg van Mulhouse naar Amsterdam moest ik mijn handtas in de koffer doen ( Handbagage ) Dat kon ik moeilijk omdat ik rug en heupklachten heb en niet kan bukken en helaas geen bank of stoel aanwezig was om de koffer erop te doen. Dus verspreiding van de spullen die ik in de handtas had, was voor mij op deze manier niet te doen. Op de heenweg hoefde ik de handtas niet in de koffer te doen en ik naam aan dat dat in Mulhouse ook zo zal zijn. Ik vind de boete van Euro 60.- niet terecht aangezien de afmetingen van mijn koffer correct waren en ik wel ruimte had om tot een goede oplossing te komen als er de nodigen faciliteiten aanwezig waren. Tenslotte ben ik met 72 jaar
niet meer de jongste! Ik hoop op Uw begrip en ook op restitutie van de boete

Gewenste Oplossing:

Als ik de Euro 60.- weer in mijn bezit heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dubois dit bonclaude