Klacht: Boete Budget Energie

op 21 augustus 2017 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Ik heb op 14 september 2016 via sloop de crisis een contract aangevraagd voor mijn gas en elektriciteit bij Budget Energie. Nu wil ik mijn contract gaan opzeggen per 1 oktober. Hiervoor krijg ik een boete van 100 euro omdat het contract pas is ingegaan vanaf 21 oktober.

Simpel: geen boete.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 22 augustus 2017 om 09:24 geantwoord

Beste Remy,

Inmiddels heb je contact gehad met 1 van onze medewerkers van de klachtafhandeling. Deze heeft je uitgelegd waar de boete op gebaseerd is, en eventuele uitzonderingen hierop toegelicht. Ondanks dat ik snap dat dit voor jou geen bevredigende oplossing is, zien wij geen reden om ons standpunt hierin te wijzigen.

Budget Energie

Heeft op 22 augustus 2017 om 17:01 geantwoord

Ik heb het abonnement op 14 september aangevraagd en ben vanaf 1 september gebruik gaan maken van hun diensten. Zij laten het contract 5 weken later in gaan. Hierdoor komt er vervolgens een boete. Echt droevig.

Alle klachten die gemeld zijn door RemyP