Klacht: Boete bij contractbreuk

op 07 november 2015 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Ik ben na verkoop van mijn huis gaan inwonen bij mijn zoon en heb geen contract meer voor energie. Moet nu toch boete betalen voor vroegtijdig opzeggen. Mijn oude huisgenoot heeft nieuw huis gekocht en zich aan laten sluiten bij mijn energieleverancier. Ivm verschillende verhuisdagen waren dus tijdelijk 2 contracten afgesloten. Bij opzegging van mijn contract kreeg ik een boete van 100 euro. Ik heb mijn inschrijving GBA en koopovereenkomst van eigenaar pand meegestuurd, maar ook dat is niet voldoende. Ik zelf heb geen huurcontract en ook geen contract bij welke energiemaatschappij dan ook. Ik vind het vreemd, dat omdat ik nu niet meer KAN afnemen een boete moet betalen.
Als iemand naar een verzorgingshuis gaat wordt er ook geen boete berekend, zo heb ik gehoord!

Als de boete is kwijtgescholden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 21 augustus 2017 om 10:00 geantwoord

Om onduidelijke reden is deze klacht na het behandelen ervan niet afgesloten op dit forum. Ik zie in uw gegevens dat u destijds contact heeft gehad met 1 van onze medewerkers van de afdeling klachtafhandeling, en dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Ik sluit daarom de klacht op dit forum.

Alle klachten die gemeld zijn door Yverkoijen