Klacht: boete

op 02 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte Arriva
gisterenavond 1 oktober ben ik vanuit Emmen naar Deventer gereisd ..ingecheckt in Emmen (onder getuige) . gaf het
ook aan met het nodige piepje .halverwege in de trein kwam de conducteur en vertelde mij dat ik zwart reed …ik heb hem verteld dat dat niet zo was en netjes ingecheckt was ..hij vertelde mij dat ze dat allemaal vertelden … en dat hij zeker moest weten of ik ervan van geleerd had enz enz enz ..ik vroeg hem aub geen boete uit te schrijven, en dat ik alsnog wilde in checken.hij bleef erbij dat ik niet ingecheckt zou zijn … ik vertelde hem dat als ik met arriva reed de zenuwen had omdat die incheckzuilen heel onduidelijk zijn, en als de zon erop staat helemaal .. Ik teken bezwaar tegen mijn bekeuring. kenmerk 4775162054094515 vr groeten M.Koole
van Ostadestraat 55
Deventer 7412 RR

ik ben een vrouw van 62 jaar nooit zwart gereden ..en zou graag willen dat een conducteur beter luisterd naar je verhaal en dat er iets aan die incheckzuilen gedaan word ..dat je niet bang hoeft te zijn om met Ariva te reizen ...vr groet M.koole

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 02 oktober 2016 om 12:11 geantwoord

Hallo Berry,

Balen dat je een boete hebt gekregen! Helaas is dit forum niet de juiste plaats om bezwaar in te dienen. Je kunt binnen 7 dagen nadat je de boete ontvangen hebt, bezwaar maken via onze website. Hoe je dat precies moet doen lees je hier: http://bit.ly/1VC7B6R

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door kreukelzone