Klacht: boete

op 11 augustus 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

met n kaartje van kruitvat van rijen naar zandvoort met intercity direct
geen problemen met controle terug ineens voor 2personen 10 euro p persoon betalen voor intercity direct dus die dag was niet zo leuk meer bij de site van 9292 staat t niet van die toeslag en bij n s wel dus graag ook dat melden20euro is veel geld

Gewenste Oplossing:

in ieder geval de boete terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je bericht maar ook vervelend dat de reis niet is gegaan zoals je had verwacht en een boete hebt gekregen.

9292 geeft reisinformatie over het OV afkomstig van de vervoerders en gaan niet over de verkoop en voorwaarde van vervoersbewijzen.

Mogelijk kun je de actie voorwaarde van het Kruidvat-kaartje achterhalen en daarmee in gesprek gaan met de aanbieder van het kaartje?

Groeten, Marco

Alle klachten die gemeld zijn door k van alfen