Klacht: Boete

op 01 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de aanbieding van de ns en bijenkorf heb ik een klacht.

Ik heb de mail van de Bijenkorf uitgeprint en mee genomen in de trein als vervoer bewijs, deze bleek niet geldig te zijn.
Ik heb een aankoop bon uit geprint en geen ticket.

De reisbestemming heb ik niet bereikt en ben weer rechts omkeer gegaan.
Net Voor Doetinchem kreeg ik nog een boete van € 57.73 terwijl ik als € 23 heb betaald aan de bijenkorf .
Een duur dagje uit zonder resultaat.
Mijn vraag is moet ik die boete nu wel of niet betalen ??????????

Gewenste Oplossing:

niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 oktober 2017 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste bauke veenstra,

Wat balen dat je een boete hebt gekregen. Ik lees in je bericht dat je je e-ticket niet had uitgeprint, maar de e-mail van de NS-actie. Dan heb je geen geldig vervoerbewijs mee en dan is een boete dus geldig. Die dien je dan wel te betalen.

Ben je het hier niet mee eens? Dan kun je in bezwaar gaan via: http://bit.ly/2gRQOjf.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door bauke veenstra