Klacht: Boekingsfout

op 14 juli 2015 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Gister (13 Juli) was het gelukt om 1 retour ticket te boeken vanuit Bordeaux. Bij EasyJet was ingevuld om de 14e te vertrekken om 19:00uur en om 16:00 de 15e van Juli terug te gaan. Hierna had ik mijn eigen gegevens ingevuld en vervolgens kwam ik bij het betalingsscherm. Dit had onverwachts moeilijkheden gebracht, want het was niet mogelijk om via pinpas te betalen, maar met een credit card. Het gaf enige vertraging, omdat ik geen creditcard bij de hand had. Hierdoor moest ik de gegevens opvragen van een credit card. Dit leidde tot een kleine vertraging aangaande de boeking van maar liefst 30 minuten. De tijd heeft er voor gezorgd dat er een klein prijs verschil optrad. Gelukkig viel dit maar €10 duurder uit. Ik besloot om toch de boeking door te zetten. Hierbij had ik niet verwacht dat de datum hierbij ook was veranderd naar de “standaard instellingen”. Helaas kwam ik hierbij achter bij het inchecken. Aan de balie vertelden ze tegen mij dat het onmogelijk was om toch de vlucht te kunnen vervolgen. De eerstvolgende vlucht zou 16 Juli om 19:00 zijn. Hier heb ik behoorlijk de balen van, want dit betekent dat ik mijn laatste vergadering voor mijn college niet kan halen. Dit heeft een behoorlijke invloed voor mijn toekomst, namelijk dat ik mijn school niet meer mag vervolgen.

Graag zie ik een vergoeding, o.a. de ticketprijs terug á €130.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GabrielDuursma