Klacht: Boeking niet geaccepteerd in het hotel

op 16 mei 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb op 13 mei een kamer geboekt voor m’n gezin.
2 volwassenen en 2 kinderen volgende dag bij aankomst hotel had het hotel geen kamer voor ons.
Ik kon aantonen dat ik wel een kamer voor 4 personen had geboekt en bevestigd is per creditcard.

Na een lang gesprek te hebben gehad met een hotelmedewerker is die met booking.com gaan bellen.
Uw collega van booking.com heeft mij daarna te woord gestaan en met mij afgesproken dat hij een ander hotel voor mij ging zoeken en mij via de mail een link zou sturen met het nieuwe hotel en de teveel betaalde verschil booking.com zou terug storten.

Ik heb zijn advies gevolgd met resultaat dat we in een hotel terecht kwamen die heel oud en vies was.
Totaal niet vergeleken met het hotel die wij eerder geboekt hadden.
We zijn uiteindelijk een dag eerder naar Nederland vertrokken omdat we geen hotelkamer konden vinden naar ons budget.
Dat was ook te verwachten aangezien het zaterdag was.
De collega die mij bij booking.com te woord heeft gestaan heet alexandre Crepet.

We vinden het heel jammer hoe booking.com hiermee is omgegaan.
Ook van het hotel zelf die ons geen 4 persoonskamer heeft kunnen geven die wij wel hadden betaald en ik duidelijk kon aantonen dat we hiervoor hadden geboekt.
Ik stuur u hierbij daarom een printscreen van het moment van bevestiging hotelkamer.

Dat laat ik aan booking.com over.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kevach1982