Klacht: Boeking in moeilijke tijd van corona

op 19 maart 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Beste,
Ik kan mijn teleurstelling en woede eigenlijk niet onder woorden brengen.
Mijn dochter en ik hebben de hele dag achter de laptop gezeten om een ticket te kunnen vinden om gedeputeerde vrouw uit marokko te halen en wilden via transavia boeken.
Via de sociale media hoorden we dat alleen transavia vanuit marokko vliegt helaas.
Na tig keer uit jullie site eruit gegooid te zijn, is het eindelijk gelukt om via nador te boeken. Eenmaal betaald te hebben zien we dat ticket niet via Nador gaat vliegen maar via Al Hoceima….ik weet 200% dat we Nador hebben aangeklikt want Alhoceima is 2 uur van nador rijden en mevrouw verbleef in nador, dan, want Alhoceima ga je niet redden binnen twee uur.
We gingen meteen bellen met transavia en hebben de situatie uitgelegd, maar helaas we konden niet verder geholpen worden, want regels zijn regels terwijl er de volgende dag gewoon weer een vlucht kwam vanuit alhoceima, dat zouden we gered hebben…Helaas konden we ook het bedrag van €350 niet terug krijgen.
Als dit niet een uitzonderlijke situatie was had ik jullie gelijk gegeven, maar nu dat mensen in het buitenland gestrand zijn en er alles voor over hebben om bij hun kinderen te zijn gaan jullie zo met mensen om…ik vind dit buiten gewoon schandalig en jullie doen jullie naam geen eer aan en niet eens schandalig maar onmenselijk…
Ik hoop dat u alsnog wat hiermee kan doen en deze mevrouw tegemoet komt in de tijd dat we elkaar nodig hebben.
Met vriendelijke groet, Saida Kaddouri

Ik ben tevreden als transavia zich menselijk gaat gedragen als we naar onze buurlanden kijk dan kunnen we veel van ze leren...zij hebben namelijk wel vliegtuigen gestuurd en hen mensen teruggehaald
Graag zou ik in Ieder geval de helft teruggestort willen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yassir2007