Klacht: Boeket Rosa groot

op 21 augustus 2017 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topbloemen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topbloemen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 15 september 2017 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant hebben wij laten weten welke bloemen er in het boeket aanwezig zouden moeten zijn.
Wij hebben de klant de volgende oplossingen geboden:

* Een korting van 35% op het geleverde boeket
* Een tegoedbon van € 12.50

klant heeft gekozen voor: 35% korting op het boeket.
Wij hebben de klacht hiermee gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Simon Veenstra