Klacht: Boeket

op 08 september 2018 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Bij de eerste bezorging gingen de rozen al na 2 dagen hangen toen gebeld ze zouden een nieuw boeket bezorgd worden maar helaas geen boeket alweer bellen ze zouden de bloemenwinkel bellen ik heb gebeld met de Mevrouw waar het bezorgd moest worden ze hebben het bezorgd maar het was weer geen mooi boeket de prijs was €22 plus bezorgen was ik €30 dat was het echt niet waard ik had nog liever mijn geld terug en was zelf naar een bloemen winkel gegaan Topbloemen ik vind jullie waardeloos en ook de winkels die het bezorgen . Succes er mee voor mij hoeft het niet meer

Een mooi boeket en dat de bloemen vers zijn en niet van 2dagen oud

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topbloemen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topbloemen.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 14 september 2018 om 08:16 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Vervelend dat dat wij u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Ons was helaas niet kenbaar gemaakt dat het compensatie boeket niet naar wens was.
Wij nemen contact met u op om alsnog naar de juiste een oplossing te zoeken.
Team Topbloemen.nl

Bericht van Topbloemen.nl

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Ondanks dat u aangeeft geen zaken meer met Topbloemen te willen doen, hopen wij toch in uw geval nog tot een oplossing te komen voor deze bestelling. Met vriendelijke groeten, Team Topbloemen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Vvvvvvvvv