Klacht: boeken niet ingeleverd

op 04 oktober 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Geachte, reeds 4 maanden meld iddink me , met bijhorende factuur dat mijn zoon zijn boeken niet heeft binnengeleverd. Hij had dit wel gedaan via de school. Na een aantal electronische converersaties vie hun software die tot niet leiden had ik besloten om hun te bellen. Na lang wachten en een 3tal telefoontje melden ze mij dat ze het in orde ging brengen en maken ze een creditnota. 2 maanden later sturen ze me opnieuw een factuur. Daarna bel ik hun op en uiteindelijk melden ze me dt de boeken teruggevonden zijn enwordt er een creditnota gemaakt. Nu krijg ik opnieuw een factuur met de melding dat mijnzoon deze boeken niet binnengeleverd heeft en dat hij ze heeft mogen houden voor een zomertaak???welke zomertaak!!i Ik bel hun terug en ze zeggen dat ze het moeten besprekenen ze contacteren me terug. tot op heden nog geen respons en de factuur blijft open staan!!!! Klantentevredenheid 0,0

Ik ben tevreden als dit effectief afgehandeld wordt en dat ik op papier krijg dat alles binnengeleverd is en er hierover niet meer moet geconverseerd te worden ,want na 4 maanden ben ik het echt moe.
De software geeft geen optie om een klacht te formuleren, eenaanpassing zou wel mooi zijn. Ik heb reeds een 10 tal keer moeten bellenen steeds een ander aan de lijn.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luwis Vandevorst