Klacht: Boek niet geleverd maar wel factuur en aanmaningskosten! Iddink is onbereikbaar.

op 27 september 2017 over Iddink in de categorie Boeken

1- Iddink stuurt mij een factuur voor een boek dat niet is geleverd.

2- Ik heb Iddink drie keer gemaild dat dit boek niet is geleverd maar de mail (naar 3 emailadressen van Iddink) geeft foutmelding dat mijn bericht niet bezorgd kan worden. Het zijn notabene emailadressen waar ze mij in het verleden zelf mee gemaild hebben!

3- Op hun website is geen emailadres te vinden. Ook geen contactformulier. Communiceren met Iddink kan alleen via een inlog-omgeving, waar je blijft rondcirkelen tussen foutmeldingen. Nergens zijn de inloggegevens te vinden. Vreselijk tijdrovend en frustrerend!

Het is te gek voor woorden dat een enorm commercieel bedrijf dat jaarlijks miljoenen omzet en een monopoliepositie heeft op de Nederlandse markt niet bereikbaar is voor klanten per email.

Ik heb het diverse keren geprobeerd. Het lijkt erop dat ze alle inkomende mails bouncen. Omdat ze de klachten niet aankunnen?

4- Iddink stuurt mij later opnieuw de factuur met nu ook nog aanmaningskosten!

Ik verzoek u mij per omgaand een creditfactuur te sturen. Als blijkt dat ik vorig jaar voor het niet geleverde boek al had betaald zal ik u daarvan berichten en u verzoeken het bedrag aan mij terug te storten.

Ik verzoek u tevens per omgaand een bereikbaar emailadres en contactformulier op te nemen op uw website.

Mijn klachten zal ik melden bij Autoriteit Consument & Markt, de Consumentenbond, Radar en Kassa.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jan de vriesz