Klacht: Boek betaald maar toch incasso

op 20 maart 2012 over Boek.net in de categorie Internetshops - Boeken en tijdschriften

Ik heb een boek bij Boek.net besteld op 20 december. Dit boek was niet leverbaar en dat is dan ook de reden dat ik het boek +/- 10 januari heb ontvangen. We wilden dit boek betalen via acceptgiro en binnen 2 weken was deze betaling dan ook overgemaakt. Na +/- 4 weken kreeg ik meerdere mails van Afterpay dat dit boek nog niet betaald was. Wij hadden inderdaad een fout gemaakt. Het bedrag was overgeschreven naar Boek.net in plaats van Afterpay. We hebben hierop contact gehad met Boek.net en zij zouden het uitzoeken. Hierna hebben wij nog een betalingsherinnering gehad en die hebben wij als niet ontvangen beschouwd, aangezien Boek.net dit zou oplossen voor ons. Nu hebben we onlangs weer een e-mail gehad van Afterpay. Nu zelfs dat er een incassobureau op ons wordt afgestuurd. Ik vind het belachelijk dat deze winkel er zo mee omgaat, want ik heb het boek allang betaald.

Dat Boek.net het allemaal afhandelt en dat Afterpay stopt met de dreigende mailtjes, aangezien wij allang hebben betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantall