Klacht: een boek

op 26 maart 2013 over Boek.net in de categorie Internetshops - Boeken en tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 24 februari bestelde ik een boek dat helaas niet meer leverbaar was maar ondertussen wel al betaald had. Op 28 februari ontving ik een creditfactuur van 30,25 euro met de mededeling het bedrag binnen de 10 werkdagen terug te storten. Tot op heden gebeurde er nog niets. Ik belde 2 maal en stuurde emails waarin beloofd werd het nodige te doen. De terugboeking wordt verzorgd door ” Stichting Escrow Icepay ” maar ik kan enkel met boek.net contact opnemen en die moeten het ook nakijken bij Escrow Icepay.
Dit duurt nu toch al geruime tijd en mijn betaling was wel heel erg duidelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon de 30,25 euro terug, ik betaalde onmiddellijk maar terugstorten blijkt moeilijk te gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boek.net

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boek.net nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ARN125