Klacht: Bodycombat

op 06 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste,

in een mail die ik via jullie heb mogen ontvangen is er vermeld dat de Bodycombat zou stoppen omdat er mensen zijn die het te moeilijk vinden en de lessen zouden niet lopen.
Vind het ronduit schandalig dat de les zomaar vervangen word door een box les.
Die dus echt niet over een komt met de les van les mills.
Vind de lessen die via de basic fit in elkaar worden gezet niet motiverend.
De lessen van les mills daar in tegen!
Er zijn zoals de yoga en dance die lopen nog minder als de combat.
En nog een punt als de combat op meer gunstigere tijden was geweest hadden jullie een beter conclusie kunnen trekken wat nu dus niet kan.
Aangezien er alleen maar op maandag avond een combat les was voor de rest nooit in de avond.
In Nederland moet je gewoon werken overdag dus ja kan je al gauw roepen dat de les niet loopt.
Hoop dat er genoeg mensen met mij een klacht neer leggen en dat de combat over 3 maanden gewoon weer te volgen in bij jullie.
Zo niet ga ik ook naar een andere sportschool.

Vriendelijke Groet,

Willemijn

Als de Bodycombat met de volgende periode terug is!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 06 juli 2016 om 14:03 geantwoord

Beste Willemijn,

Bedankt voor je bericht.

Wij vinden het leuk om te horen dat jij de Body Combat les met plezier hebt gevolgd.

Ook begrijpen wij dat jij het ontzettend jammer vindt dat deze les van het rooster is afgehaald.

Dat klopt ook, over het algemeen is de animo te laag voor alle 140 clubs in Nederland.

Aan de hand daarvan is er besloten om deze les te vervangen door een virtuele Box les.

Overigens blijft de live les Body Combat wel op het rooster staan.

Fijne dag verder.

Levi van Basic-Fit

Heeft op 06 juli 2016 om 14:10 geantwoord

er is geen oplossing het is dus gewoon de box les of je gaat maar 27 km rijden om een live les bodycombat te volgen daar komt het nu op neer!!

Alle klachten die gemeld zijn door willemijnfranse