Mijn Klacht:
Er zit in de bodem van de pan een beschadiging in het beschermlaagje. Ik vrees dat die beschermlaag bij verhitting alleen maar verder af
brokkelt. Zo,n dure pan, om een kleinigheid onbruikbaar? Het lijkt mij niet goed voor je gezondheid stukjes bescherming binnen te krijgen.
Gewenste Oplossing:
Misschien kan deze pan opnieuw worden voorzien van een dekkende beschermlaag. Uit eindelijk heeft VIVO wel een naam hoog te houden net als Albert Heijn.

