Klacht: BM Multi-Diensten houdt zich niet aan de wet.

op 23 juni 2018 over BM Multidiensten in de categorie Algemeen

Beste,

Ik wil u op het feit attent maken dat ik (en vele anderen) stelselmatig geconfronteerd worden met ongeadresseerde post van het bedrijf BM Multi-Diensten en dit terwijl er zich zéér duidelijk zichtbaar z.g. Nee-Nee-stickers op de brievenbussen bevinden.

Los van het feit dat eenieder die het treft in bezit zijn van zulk een sticker op hun brievenbus, mag het BM Multi-Diensten inmiddels genoegzaam bekend zijn dat het in Amsterdam verboden is ongeadresseerde post te bezorgen indien er geen jaja-sticker aanwezig is.

Ik heb reeds vele malen rechtstreeks een klacht bij hun ingediend en zelfs aan de wettelijk verplichte terugkoppeling, naar mij, binnen de vastgestelde termijn daarvoor, ook daar houdt BM Multi-Diensten zich niet aan.

Ook heb ik de Reclame Code commissie op de hoogte gesteld van het zich niet houden aan de wet door BM Multi-Diensten.

Ik zou het op prijs stellen als deze klacht over dit soort ongeadresseerde post serieus genomen zou worden door BM Multi-Diensten en dat zij zich eindelijk aan de wet gaan houden.

Ik ben tevreden als BM Multi-Diensten zich houdt aan de van rechtswege erkende sticker op mijn brievenbus, er van BM Multi-Diensten geen ongeadresseerde post meer ontvangen wordt en hun postbezorging derhalve zodanig geregeld, dat dit ook niet meer plaats kan vinden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BM Multidiensten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.C.C. Jansen